Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1788
Назва: Сутність процесуально-технологічного компоненту системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури
Автори: Лебідь, Ольга Валеріївна
Ключові слова: процесуально-технологічний компонент системи
освітні технології
педагогічні технології
технології навчання
стратегічне управління
готовність до стратегічного управління
магістратура
Дата публікації: 19-кві-2018
Видавництво: Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 19 квітня 2018 р.). – Переяслав-Хмельницький
Серія/номер: 42;
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність процесуально-технологічного компоненту системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. Охарактеризовано зміст понять «освітні технології», «педагогічні технології», «технології навчання». Основними технологіями навчання системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури визначено: діалогічно-дискусійні, імітаційні, інформаційно-дистанційні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1788
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebid.pdf224.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.