Визначення особливостей поведінки споживачів туристичного підприємства за результатами стратегічного аналізу

Ескіз недоступний

Дата

2019-07-20

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Електронне фахове видання з економіки "Ефективна економіка"

Анотація

У статті виявлено основні тенденції туристичного ринку України, головною з яких є те, що ринок туристичних послуг розвивається швидкими темпами і в найближчі роки ця галузь може стати найбільш важливим сектором підприємницької діяльності. Наведено основні фактори, які впливають на розвиток туризму та туристичний ринок України, які вказують на те, що Україна має великі можливості у розвитку туристичної галузі та інфраструктури, що може привести до зростання кількості туристів, наповнить бюджет, створить нові робочі місця та сприятиме економічному зростанню. Виконано SWOT-аналіз туристичного агентства, за результатами якого виявлено, що сильними сторонами підприємства є висока якість послуг та широкий асортимент. Слабкими сторонами підприємства є низька поінформованість споживачів про підприємство та його послуги і слабка рекламна діяльність. До основних можливостей можна включити перспективи розвитку туристичного ринку, а саме виїзного туризму. До загроз, які підприємству необхідно враховувати при плануванні своєї діяльності, віднесено нестабільну економічну та політичну ситуацію в країні, а також низький рівень доходів значної частини населення. В роботі проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів туристичного підприємства, на базі якого визначені споживацькі уподобання щодо вибору каналів поширення інформації про підприємство та його послуги, виявлено ступень довіри до інформаційних каналів та фактори, що впливають на прийняття споживачами рішення щодо вибору конкретного туристичного оператора та туристичного агентства.

Опис

The article reviews the tourism market of Ukraine and reveals its general trends, the main of which is that the market of tourist services is developing at a rapid pace and in the coming years this sector may become the most important sector of entrepreneurial activity. The main factors influencing the development of tourism and the tourist market of Ukraine are determined, which indicate that Ukraine has great opportunities in the development of tourism industry and infrastructure, which can lead to an increase in the number of tourists, fill the budget, create new jobs and promote economic growth. The SWOT analysis of the travel agency was completed. It revealed such strong sides of the company as a large range and high quality of tourist services, reasonable price and availability of qualified personnel. The company also has weaknesses such as small market share, low knowledge of the company by consumers and weak communication support for the commercial activity including insufficient advertising, which considerably slow down development of the company. The main opportunities of the company include prospects for the development of the tourism market, namely, outbound tourism. The threats that an enterprise needs to consider when planning its activities include the unstable economic and political situation in the country as well as low incomes of a large part of the population. In the article, the marketing research of consumer preferences was conducted and it was found that potential consumers prefer high-reputed enterprises, a well-known, well-known name, a high level of service and openness. Also, the most reliable sources of information consumers consider the advice of relatives and friends, the Internet and a specialized press, which is dedicated to tourism and recreation. The results of marketing research of consumer preferences in choosing information channels and analysis of the factors influencing consumer decisions regarding the choice of a tourist operator will allow the company to conduct the correct marketing communication policy, which in general will contribute to increasing the competitiveness of the tourist operator and increase the company's income and profit.

Ключові слова

туристичний ринок, SWOT-аналіз, рекламна діяльність, маркетингові дослідження, вподобання споживачів

Бібліографічний опис