УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АПТЕЧНОЇ МЕРЕЖІ НА ОСНОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЦЬКИХ УПОДОБАНЬ

Ескіз недоступний

Дата

2019-02-20

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Академічний огляд,

Анотація

Стаття присвячена дослідженню споживацьких уподобань щодо вибору аптеки, аналізу маркетингового середовища аптечної мережі «Аптека низьких цін» та розробці рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності аптечної мережі. Впровадження рекомендацій сприятиме утриманню лідерських позицій на українському фармацевтичному ринку та підвищенню конкурентоспроможності аптечної мережі і зростанню споживацької лояльності.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, маркетингові дослідження, товарна політика підприємства, конкурентоспроможність, споживацькі уподобання

Бібліографічний опис