2020

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 20 з 38
  • Документ
    Організація продажів взуття спеціального призначення
    (2020-01-24) Чобіт, Максим Григорович
    У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження діяльності магазину взуття ”Sandalet” для споживачів зі специфічними потребами Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку взуття спеціального призначення. Наведено загальну класифікацію, особливості ортопедичного та профілактичного взуття. Визначеноособливості та етапиформуванняасортиментного портфелю торговельногопідприємства “Sandalet”. Дослідженоякість та асортиментуортопедичноговзуття в “Sandalet”.Проаналізованоасортиментортопедичного взуття в магазині “Sandalet”. Досліджено якість взуття спеціального призначення. Розглянуто особливості організації продажів взуття спеціального призначення. Визначено ринок по функціях та потребах. Проведено сегментацію споживачів взуття спеціального призначення. Визначено особливості продажів досліджуваного взуття.
  • Документ
    Оцінка якості холодильників і оптимізація асортименту холодильної техніки
    (2020-01-24) Чепурко, Марина Вадимівна
    У роботі розглянуто методологічні основи формування та управління асортиментом, визначено особливості формування асортименту та проведено дослідження стану та тенденції розвитку ринку холодильників. Проведено аналіз якості холодильників. Проведено дослідження асортименту холодильної техніки, яка реалізується в магазині «Ельдорадо». Визначено споживчі переваги щодо холодильників. ПроведеноABC-XYZ аналіз асортименту холодильної техніки та надано рекомендації щодо оптимізації асортименту у магазину.
  • Документ
    Особливості організації Інтернет -торгівлі жіночим одягом
    (2020-01-24) Меденці, Дар`я Дмитрівна
  • Документ
    Товарознавче забезпечення рекламно-інформаційних заходів
    (2020-01-24) Гомілко, Варія Валеріївна
  • Документ
    Впровадження CRM-системи для підвищення ефективності діяльності підприємства
    (2020-01-24) Висоцька, Анастасія Володимирівна
    У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти впровадження CRM-системи на підприємстві, наведено сутність, класифікаціюСRM-систем та її концепціюз позиції бізнес-стратегія підприємства. Другий розділ містить результати дослідження підприємства. У ній наводиться загальна характеристика підприємства, умови функціонування, його організаційна структура, а також передумови до автоматизації бизнес-процесівпідприємства. У третьому розділі наводиться пошук оптимального програмного продукту CRM-системи для підприємства з метою його впровадження в управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації діяльності відділу продажів шляхом організації бази даних.
  • Документ
    Оцінка якості чаю та вдосконалення системи мерчандайзингу
    (2020-01-24) Шаповал, Діана Валентинівна
    У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти системи мерчандайзингу на торговельному підприємстві, надана характеристика сучасного етапу розвитку мерчандайзингу у роздрібній торгівлі, проаналізовано поведінку споживачів та визначено особливості візуального мерчандайзингу в магазині. Проведено дослідження якості та асортименту зеленого байхового чаю, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Проаналізовано ефективність використання торгової площі групами товарів, які реалізуються в магазині. Визначено споживчі переваги щодо чаю. Запропоновано систему заходів щодо удосконалення системи мерчандайзингу в магазині та підтверджена їх ефективність.
  • Документ
    Аналіз управління асортиментом і товарними запасами
    (2020-01-24) Ніколаєва, Вікторія Віталіївна
    У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти управління асортиментом і товарними запасами на торговельному підприємстві, визначено методи формування асортиментом та управління товарними запасами та проаналізовано типові складності в управлінні асортиментом. Проведено дослідження задоволеності клієнтів магазину. Проведено АВС- і XYZ-аналіз і асортименту торговельного підприємства. Проаналізовані товарні запаси і їх взаємозв’язок з товарним асортиментом магазину. Розраховано коефіцієнти оборотності асортиментних груп товарів. Надано рекомендації щодо підвищення ефективності управління асортиментом і товарними запасами у магазину та визначено їх ефективність.
  • Документ
    Дослідження якості і асортименту верхнього одягу та організація продажу непродовольчих товарів
    (2020-01-24) Мешечко, Аліна Олександрівна
    У роботі надано характеристику процесу організації продажу товарів у системі роздрібної торгівлі, розглянуто теоретичні і практичні методи і специфіка організації продажу непродовольчих товарів у магазині. Досліджено стан та тенденції розвитку вітчизняного ринку одягу. Надано порівняльну характеристику якості верхнього одягу різних виробників. Проведено дослідження асортименту верхнього одягу у магазині. Визначено показники асортименту: коефіцієнти широти, повноти, стійкості та новизни. Проведено дослідження організації продажу непродовольчих товарів в магазині «Freever». Досліджено складові процесу організації продажів товарів в магазині. Розраховано узагальнюючий показник рівня культури обслуговування покупців в магазині. Надано рекомендації щодо системи заохочень продавців для стимулювання їх до творчої та активної праці.
  • Документ
    Дослідження асортиментного портфелю торговельного підприємства
    (2020-01-24) Мендель, Дмитро Миколайович
    У роботі розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства та фактори, які впливають на неї. Систематизовано методичнні підходи щодо формуванння асортимнентної політикни підприєнмств. Досліджено динаміку обсягів та структури товарообігу підприємства. Проведена кількісна оцінка впливу факторів, що визначають обсяги та асортиментну структуру товарообігу. Проведено дослідження ефективності існуючої асортиментної політики. Проведено обґрунтування планових обсягів товарообігу підприємства. Запропоновано оптимізація асортиментної структури товарообігу.
  • Документ
    Розвиток власних торгових марок роздрібної мережі фірмових магазинів
    (2020-01-24) Куценко, Анастасія Андріївна
    У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти розвитку власних торгових марок, їх аналіз на ринку України, досліджено стан та тенденції розвитку, стратегії створення та розвитку власних торгових марок, алгоритм їх створення. Проведено дослідження якості та асортименту товарів власних торгових марок роздрібної мережі. Розроблена 25-бальна шкала якості пива за органолептичними показниками. За допомогою анкетування було виявлено лояльність клієнтів, ставлення до власних торгових марок, значимість бренду при виборі продукту, динаміку споживання, переваг, потреб і переконань споживачів. Це дозволило розробити на основі зібраних даних комплекс рекомендацій по удосконаленню і розвитку власних торгових марок мережі фірмових магазинів.
  • Документ
    Організація продажів солодких газованих напоїв з використанням методу мерчандайзингу
    (2020-01-24) Корнієнко, Єгор Володимирович
    У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на солодку газовану воду. Розглянуто стан ринку солодкої газованої води в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість солодко газованої води. Запропонована трьох бальна оцінка якості товарів. Проведено порівняльну оцінку якості солодко газованої води. Проведено аналіз асортименту солодко газованої води. Розглянуто вплив мерчандайзингові стратегії на споживчий попит. Запропоновано розширення асортименту товару, добавлення додаткових місць продажу і додавання у інтер’єр магазину рекламної продукції.
  • Документ
    Управління якістю товарів напідприємствах роздрібної торгівлі
    (2020-01-24) Візір, Олександра Вячеславівна
  • Документ
    Підвищення споживчого попиту на кріпильні матеріали
    (2020-01-24) Блотницька, Юлія Павлівна
    У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти збільшення споживчого попиту на кріпильні матеріали. Розглянуто стан ринку кріпильних матеріалів в Україні. Систематизовано властивості, які характеризують якість кріпильних матеріалів. Запропонована п’яти бальна оцінка якості товарів і послуг під час приймання товару. Проведено порівняльну оцінку якості кріпильних матеріалів різних виробників. Проведено аналіз асортименту кріпильних виробів. Розглянуто вплив упаковки товару на споживчий попит. Запропоновано новий дизайн етикетки кріпильних матеріалів та досліджено її ефективність щодо підвищення попиту покупців.
  • Документ
    Товарознавча оцінка якості дитячого харчування та удосконалення механізму формування логістичної системи
    (2020-01-24) Щербинаа, Катерина Миколаївна
    Проведено дослідження діяльності ТОВ «ФОЗЗІ-Фуд» та аналіз впливу факторів зовнішнього середовища на логістичні процеси підприємства ТОВ «ФОЗЗІ-Фуд». Охарактеризовано SWОT-аналіз підприємства ТОВ «ФОЗЗІ-Фуд». Проведено оцінку якості продукції дитячого харчування за маркуванням, товарознавчу оцінка якості продукції дитячого харчування за органолептичними показниками та досліджено якості продукції дитячого харчування за фізико-хімічними показниками. Розроблено організаційно-економічний механізму забезпечення ефективного управління логістичними процесами підприємства та проведено економічне обґрунтування доцільності запропонованих заходів щодо удосконалення ефективності управління логістичними процесами на підприємстві.
  • Документ
    Дослідженняконкурентоспроможностівиробів ПАТ «Комбінат «Придніпровський» на цільовому товарному ринку
    (2020-01-24) Хлус, Олена Леонідівна
    У роботі узагальнено теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності підприємства. Проаналізовано ринок молочної продукції України, наведено організаційно-економічну характеристику ПАТ «Комбінат «Придніпровський», проведено оцінювання конкурентоспроможності продукції ПАТ «Комбінат «Придніпровський» та визначено його конкурентні переваги. Запропоновано підвищення якості сировини як фактора конкурентоспроможності та обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Комбінат «Придніпровський».
  • Документ
    Експертиза плавлених сирів за кількістю і якістю
    (2020-01-24) Римар, Лариса Станіславівна
    У роботі розглянуто вітчизняний ринок і теоретичні основи формування асортименту і споживних властивостей плавлених сирів та технологічні аспекти впливу на якість плавлених сирів. Визначено методи досліджень плавлених сирів та способи їх фальсифікації. Проведено ідентифікаційну експертизу й експертизу фізико-хімічних показників якості плавлених сирів, а також експертизу кількості плавлених сирів, що дозволило визначити найбільш якісну продукцію, а саме плавлені сири, на ринку України.
  • Документ
    Управління безпечністю та якістю молочної продукції на виробничому підприємстві
    (2020-01-24) Попова, Юлія Олександрівна
    У роботі розглянуто загальну характеристику ПАТ «Вімм-Біль-Данн Україна». Проналізовано основні показники роботи підприємства ПАТ «Вімм-Біль-Данн Україна» та розглянуто SWOT-аналіз ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Досліджено аналіз ринку молочної продукції в Україні та визначено основні проблеми. Вивчено асортиментну політики підприємства та складено асортиментний портфель ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Проведено дослідження щодо якості молочної продукції ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна». Вивчено основні питання щодо управління якістю продукції на підприємстві. Визначено методи оцінки, контроль та управління якістю продукції на ПАТ «Вімм-Білль-Данн Україна».
  • Документ
    Організація закупівельної логістики складних побутових товарів за їх асортиментом
    (2020-01-24) Мироненко, Альона Миколаївна
    У роботі розглянуто теоретичні засади організації закупівельної діяльності як основи формування асортименту підприємства. Вивчено сутність та зміст закупівельної діяльності. Систематизовано поняття асортименту та його види та чинники, що визначають асортимент продукції . Проведено економічний аналіз та оцінка закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «ДІЄСА» мережа магазинів «Ельдорадо». Наведена загальна характеристика господарської діяльності ТОВ «Дієса». Наведено сутність та оцінку здійснення закупівельної діяльності складних побутових товарів ТОВ «Дієса». Проведено оцінку асортиментної політики складних побутових товарів ТОВ «Ельдорадо» Запропоновано напрями вдосконалення асортиментної політики підприємства за рахунок оптимізації закупівельної діяльності ТОВ «Дієса» та наведено економічне обґрунтування запропонованих заходів та оцінка рівня їх ризикованості