Сценарії утворення вартісних вигід для промислових корпорацій при використанні операцій злиттів та поглинань.
Вантажиться...
Файли
Дата
2018
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У теперішній час в Україні відбувається новий етап управління промисловою корпоративною власністю, завдання якого – зростання ефективності бізнесу, посилення ринкових позицій корпорацій
в умовах конкуренції. При цьому угоди злиттів та поглинань використовуються як спосіб швидкого і найбільш відчутного зростання ефективності бізнесу на
основі його інтеграції шляхом залучень прямих інвестицій. Це говорить про те,
що операції злиття і поглинання можуть розглядатися як спосіб стратегічного
управління вартістю промислової корпорації. Однією з основних проблем національного ринку злиттів і поглинань є проблема низької ефективності угод.
У більшості випадків кінцевою метою злиттів і поглинань є зростання вартості
компанії, проте на практиці це досягається тільки у половині випадків. При цьому в угодах злиттів і поглинань важливо визначати величину як ринкової, так і
інвестиційної вартості компанії. Застосування інвестиційної вартості для оцінки
вартості компанії в угодах злиттів і поглинань дозволяє оцінити стратегічні вигоди угоди, а також врахувати індивідуальні переваги компанії-покупця
Опис
Сформовано сценарії можливих вартісних вигід для промислових корпорацій при
використанні угод злиттів і поглинань. Визначено напрями утворення синергетичного
ефекту на початковій стадії корпоративної інтеграції. Визначено очікувані вигоди від інтеграції як для компанії-покупця, так і компанії-мети з урахуванням ринкового курсу акцій та можливості обміну акціями при інтеграції. Досліджено складові приросту ринкової цінності від інтеграції для її учасників та обґрунтовано методичний підхід входження
в корпоративну структуру промисловими компаніями пропорційно своєму вкладу, що дає
можливість визначати стартові умови використання угод злиттів і поглинань.
Ключові слова
промислова корпорація, злиття та поглинання, ринкова вартість, акції, компанія-мета, компанія-покупець, чиста приведена вартість, синергетичний ефект.