Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2544
Назва: Удосконалення системи управління збутовою і асортиментною політикою торговельних підприємств.
Автори: Курінна, І.Г.
Рябик, Г.Є.
Білоброва, О.В.
Ключові слова: збутова діяльність, асортиментна політика, методи прогнозування збуту, торговельне підприємство.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Серія/номер: 1;(11)
Короткий огляд (реферат): У сучасній ринковій ситуації кожне торговельне підприємство опиняється в досить складних умовах. Щоб вижити і успішно функціонувати, підприємству вже недостатньо просто реалізовувати продукцію в максимально можливому обсязі. Важливо цю продукцію грамотно представляти в асортиментній групі і в належному сегменті ринку. Особлива роль збуту в управлінні торговельним підприємством зумовлює постійний пошук нових методів його вдосконалення, одним з яких є перегляд існуючих і розробка нових оптимальних інструментів управління збутовою і асортиментною політикою.
Опис: Розглянуто відповідність цілей управління збутовою та асортиментною політикою через горизонти планування; досліджено фактори впливу на асортиментну політику торговельного підприємства з метою їх систематизації; запропоновано удосконалений методичний підхід до формування раціональної асортиментної політики торговельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2544
Розташовується у зібраннях:Нобелівський вісник

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.