Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2822
Назва: Розвиток власних торгових марок роздрібної мережі фірмових магазинів
Інші назви: Development of own brands of retail network of branded stores
Автори: Куценко, Анастасія Андріївна
Ключові слова: виявлення лояльності
аналіз продажів
розвиток власних торгових марок
власні торгові марки
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти розвитку власних торгових марок, їх аналіз на ринку України, досліджено стан та тенденції розвитку, стратегії створення та розвитку власних торгових марок, алгоритм їх створення. Проведено дослідження якості та асортименту товарів власних торгових марок роздрібної мережі. Розроблена 25-бальна шкала якості пива за органолептичними показниками. За допомогою анкетування було виявлено лояльність клієнтів, ставлення до власних торгових марок, значимість бренду при виборі продукту, динаміку споживання, переваг, потреб і переконань споживачів. Це дозволило розробити на основі зібраних даних комплекс рекомендацій по удосконаленню і розвитку власних торгових марок мережі фірмових магазинів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2822
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куценко А.А._ПТБ 18 вм.pdf93.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.