Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2827
Назва: Впровадження CRM-системи для підвищення ефективності діяльності підприємства
Автори: Висоцька, Анастасія Володимирівна
Ключові слова: підвищення ефективності
управління
CRM-системи
діяльність підприємства
Дата публікації: 24-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти впровадження CRM-системи на підприємстві, наведено сутність, класифікаціюСRM-систем та її концепціюз позиції бізнес-стратегія підприємства. Другий розділ містить результати дослідження підприємства. У ній наводиться загальна характеристика підприємства, умови функціонування, його організаційна структура, а також передумови до автоматизації бизнес-процесівпідприємства. У третьому розділі наводиться пошук оптимального програмного продукту CRM-системи для підприємства з метою його впровадження в управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації діяльності відділу продажів шляхом організації бази даних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2827
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Висоцька Анастасія_ПТТБ18вм.pdf112.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.