Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2848
Назва: | Феномен психологічної готовності дітей до навчання у школі в психолого-педагогічній літературі. |
Автори: | Олійник, І.В. Ноженко, Ю.М. |
Ключові слова: | шкільне навчання, психологічна готовність, психічні процеси, формування мотивів, діагностика розвитку. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Університет імені Альфреда Нобеля |
Серія/номер: | 2;(14) |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено основні погляди науковців щодо визначення поняття «готовність до школи»; визначено основні передумови психологічної готовності до шкільного навчання. Розглянуто компоненти психологічної готовності дітей до школи та основні аспекти сформованості необхідних передумов навчальної діяльності. |
Опис: | XXI ст. висуває високі вимоги життя до організації виховання і навчання, змушуючи шукати нові, більш ефективні психолого-педагогічні підходи, спрямовані на приведення методів навчання у відповідність до вимог життя. Формування психологічної готовності дитини до навчання в школі є одним з важливих завдань дошкільного виховання. З вирішенням цієї проблеми пов’язане визначення цілей і принципів організації навчання і виховання в дошкільних установах. Основним завданням психологічного супроводу діяльності в дошкільному закладі, є створення сприятливих психолого-педагогічних умов для повноцінного розвитку і становлення соціально успішної особистості дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2848 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і Психологія» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | 327.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.