Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2923
Назва: Педагогічні роздуми щодо формування компетентностей майбутніх фахівців для сфери підприємництва
Автори: Павлова, В.А.
Ключові слова: компетентність, підприємництво, готовність до майбутньої професії, успіх, індивідуальне завдання, самостійна робота
Дата публікації: 2017
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Серія/номер: 1;(13)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто досвід апробації вивчення на молодших курсах бакалаврського рівня професійно орієнтованих дисциплін здобувачами вищої освіти. Наведено інструментарій формування компетентностей майбутніх фахівців у сфері підприємництва на прикладі ознайомлення з основами управління бізнесом. Проаналізовано вихідний рівень готовності першокурсників проявити себе у ролі підприємця, охарактеризовано портрет молодої людини, що навчається за бакалаврською програмою. Обґрунтовано педагогічні прийоми формування компетентностей. Описується зміст індивідуального завдання з основ підприємництва та результати його виконання.
Опис: На сьогодні однією з найбільш болючих і актуальних тем є стан економіки України. І передусім його кризова характеристика спричиняє негативні явища, зокрема зменшення робочих місць. Так, в Україні разом з розвитком бізнесу загальна кількість підприємців зменшилася на 128 402 особи [1]. Можна констатувати, що проблеми розвитку економіки, пов’язані як з фінансовими негараздами, так і з непрофесіоналізмом людського ресурсу. З іншого боку, вони впливають на рівень добробуту населення та ступінь його підготовки до розв’язання економічних проблем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2923
Розташовується у зібраннях:Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. ​Серія «Педагогіка і Психологія»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf261.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.