Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлова, В.А.-
dc.date.accessioned2020-04-05T11:07:05Z-
dc.date.available2020-04-05T11:07:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.other10.32342/2522-4115-2017-0-13-230-235-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2923-
dc.descriptionНа сьогодні однією з найбільш болючих і актуальних тем є стан економіки України. І передусім його кризова характеристика спричиняє негативні явища, зокрема зменшення робочих місць. Так, в Україні разом з розвитком бізнесу загальна кількість підприємців зменшилася на 128 402 особи [1]. Можна констатувати, що проблеми розвитку економіки, пов’язані як з фінансовими негараздами, так і з непрофесіоналізмом людського ресурсу. З іншого боку, вони впливають на рівень добробуту населення та ступінь його підготовки до розв’язання економічних проблем.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто досвід апробації вивчення на молодших курсах бакалаврського рівня професійно орієнтованих дисциплін здобувачами вищої освіти. Наведено інструментарій формування компетентностей майбутніх фахівців у сфері підприємництва на прикладі ознайомлення з основами управління бізнесом. Проаналізовано вихідний рівень готовності першокурсників проявити себе у ролі підприємця, охарактеризовано портрет молодої людини, що навчається за бакалаврською програмою. Обґрунтовано педагогічні прийоми формування компетентностей. Описується зміст індивідуального завдання з основ підприємництва та результати його виконання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;(13)-
dc.subjectкомпетентність, підприємництво, готовність до майбутньої професії, успіх, індивідуальне завдання, самостійна роботаuk_UA
dc.titleПедагогічні роздуми щодо формування компетентностей майбутніх фахівців для сфери підприємництваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. ​Серія «Педагогіка і Психологія»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf261.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.