Використання змішаного навчання при підготовці вчителів початкових класів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У статті розглянуто досвід впровадження змішаного навчання у навчальний процес ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», при підготовці вчителів початкових класів. Розглянуто структуру дистанційного курсу з основ інформатики з елементами програмування. Виділено характерні риси змішаного навчання. Проаналізовано результат впровадження, який підтверджено методами математичної статистики.

Опис

Вища школа України на сучасному етапі розвитку прагне впроваджувати нові освітні стандарти, стимулювати нові форми навчання і розробляти принципово нові критерії якості навчання. Висуває неабиякі вимоги до якості набутих студентами компетентностей, а студенти, в свою чергу, прагнуть отримувати освіту в доступній та зручній формі. Все це змушує викладачів шукати нові сучасні методики, форми та технології навчання. Сьогодення потребує від університетів можливість надавати студентам якісну освіту, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Останнім часом неабиякої популярності в Україні набуває впровадження змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Сучасний навчальний процес повинен створювати комфортне освітноьо-інформаційне середовище, що неможливо без використання змішаного навчання.

Ключові слова

змішане навчання, дистанційне навчання, інформаційно-комунікативні технології, структура дистанційного курсу, гаджети, тестування, чат, форум, глосарій,самостійна робота студента.

Бібліографічний опис