Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3091
Назва: Art Critic as an Event Manager: Training Problems
Автори: Задоя, Анатолій Олександрович
Сизоненко, Ірина Григорівна
Ключові слова: art critics, art history, event management, auction, marketing, pricing
Дата публікації: 2020
Видавництво: CPN Publishing Group, Osaka, Japan
Бібліографічний опис: Zadoia A., Syzonenko I. Art Critic as an Event Manager: Training Problems. In The 9th International scientific and practical conference “Perspectives of world science and education” (May 20-22, 2020) CPN Publishing Group, Osaka, Japan. 2020. PP.234-239.
Короткий огляд (реферат): The commercialization of the modern art market requires major changes in the content and technology of training of art critics. Since most of their activities are actually related to the organization and conduct of certain events, it becomes necessary to strengthen the component of managerial and marketing training. The use of the concept of event management can contribute to solving this problem. Its implementation requires the inclusion of art historians in educational programs of art critic training as mandatory and selective educational components of disciplines related to economics, management and marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3091
Розташовується у зібраннях:Кафедра глобальної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Задоя, статья.docx27.78 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.