Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZinukova, N.V.-
dc.date.accessioned2020-09-07T20:09:41Z-
dc.date.available2020-09-07T20:09:41Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.other10.32342/2523-4463-2020-1-19-38-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3135-
dc.description.abstractЗдійснено теоретичне обґрунтування системи вправ для навчання усного послідовного перекладу студентів магістратури з урахуванням особистісних характеристик перекладача, які розвивають вміння презентації перекладу, виступи на публіці й передбачають набуття знань, необхідних для здійснення професійної діяльності. Основна увага приділяється встановленню типології ефективних вправ, що є важливою складовою оптимального управління навчальною діяльністю студентів для формування професійної компетентності усного перекладача. Очікуваними результатами й кінцевими цілями навчання магістрів-філологів усного перекладу є становлення професійної перекладацької компетентності у зовнішньоекономічній сфері, яка розуміється як здатність професійного перекладача креативно використовувати когнітивні ресурси своєї мовної свідомості для вирішення професійних завдань інтерпретації сенсу в ситуаціях міжкультурної ділової комунікації. У процесі створення системи вправ визначено три етапи навчання (підготовчий етап набуття знань і формування спеціальних навичок усного послідовного перекладу, тренувальний етап розвитку навичок і формування спеціальних і стратегічних умінь, автоматичний етап удосконалення спеціальних і стратегічних умінь усного послідовного перекладу в зовнішньоекономічній сфері. У статті описано результати експериментального навчання, наведено та інтерпретовано результати методичного експерименту з використанням різних методів математичної статистики. Результати контрольних заходів дозволяють констатувати об’єктивність і переконливість отриманих даних методичного експерименту та є аргументом для підтвердження ефективності розробленої методики навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseries1;(19)-
dc.subjectусний послідовний переклад, професійна компетентність усного перекладача, система вправ, етапи навчання.uk_UA
dc.titleProfessional Competence in Consecutive Interpreting for Masters of Arts in Philology: Theoretical Basis.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. ​Серія «Філологічні науки»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf349.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.