2019-2020 н.р. Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 32
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетингова діяльність та шляхи її вдосконаленняКущова, Вікторія Сергіївна
2020Розробка і впровадження сучасних технологій стимулювання збутуЄрмаков, Ярослав Сергійович
2020Система стимулювання збуту підприємства та шляхи її вдосконаленняГоловченко, Софія Геннадіївна
2020Особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклуСкороходова, Юлія Ігорівна
2020Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльністіМонат, Милана Євгенівна
2020Система інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства та можливі шляхи її вдосконаленняГоловчиць, Юрій Сергійович
2020Розробка маркетингових заходів щодо просування продукту в мережі ІнтернетуГолембйовська, Юлія Русланівна
2020Особливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу товаруПоник, Юлія Андріївна
2020Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах глобалізаціїПідмогильна, Катерина Сергіївна
2020Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірмиМеншикова, Анастасія Олександрівна
2020Розробка програми просування нового товару (послуги) на ринокДемченко, Тетяна Едуардівна
2020Організація та ефективність вистаково-ярмаркової дфяльностіАнікіна, Анна Володимирівна
2020Конкурентоспроможність продукції підприємства і розробка заходів щодо її підвищенняГукасова, Крістіна Самвелівна
2020Маркетингові л\дослідження конкурентоспроможності пргодукції підприємства та визначення шляхів її підвищенняПітько, Кирило Романович
2020Організація маркетингових досліджень на підприємствіЛобанок, Богдан Дмитрович
2020Організація маркетингових досліджень на підприємствіЛобанок, Богдан Дмитрович
2020Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємстваЯгупова, Катерина Вікторівна
2020Вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства із застосуванням ІнтернетШуляк, Ангеліна Олегівна
2020Система маркетингових досліджень на підприємстві та шляхи її вдосконаленняПасс, Андрій Володимирович
2020Інтернет-маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємстваКирилюк, Катерина Андріївна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 32