Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3254
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ ВПЛИВУ ФАКТОРІВ КЛІЄНТСЬКОГО КАПІТАЛУ НА ДОХОДИ БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВ
Автори: СЕМЕНОВА, К.Д
ТАРАСЕВИЧ, Н.В
Ключові слова: клієнтський капітал, доходи банку, клієнтська база, клієнтоорієнтований підхід, моделювання, фактори впливу
Дата публікації: 2020
Видавництво: Університет ім. Альфреда Нобеля
Серія/номер: 2;53
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність клієнтського капіталу, його специфіку та значення для економічної діяльності банківських установ. Розглянуто особливості клієнтського капіталу, які характеризують його як відносно стійку систему елементів, що дозволяють сформувати надійні, довгострокові та взаємовигідні відносини банківської установи з клієнтами. Зазначено структурні компоненти клієнтського капіталу банківських установ, до яких відносять: бренд; ділову репутацію; наявність стійкої ресурсної бази; розвинуту мережу каналів продажу банківських продуктів і надання послуг та ін
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3254
Розташовується у зібраннях:Академічний огляд

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf568.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.