2020-2021 н.р. Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 10 з 10
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Розробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі результатів конкурентного аналізуТараненко, Ірина Всеволодівна
2021Інтернет маркетинг як засіб удосконалення комунікаційної діяльності підприємстваКулькова, Олександра Дмитрівна
2021Брендинг як ефективна технологія завоювання і утримання споживачаІванькова, Галина Миколаївна
2021Поведінка споживачів, її особливості та значення для маркетингової діяльностіЄвтєєва, Анна Дмитрівна
2021Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії підприємстваЄгорова, Наталія Павлівна
2021Маркетингова діяльність підприємства і шляхи її вдосконаленняУртмінцев, Микита Володимирович
2021Вибір і обгрунтування маркетингової стратегії зростання підприємстваПоложай, Сергій Володимирович
2021Маркетинговий комплекс підприємства сфери послуг та шляхи його вдосконаленняМіхно, Богдана Леонізівна
2021Розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку ювелірних виробівМирошник, Євгенія Володимирівна
2021Розробка цифрової стратегії підприємстваКардаш, Маріанна Леонідівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 10 з 10