2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи сучасного ліцею при вищому закладі освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шевчук, Тетяна ПавлівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування організаційно-педагогічних шов для якісного управління роботою середніх освітніх навчальних закладів освіти на прикладі роботи ліцею при вищому навчальному закладі освіти . Перший розділ присвячено вивченню змісту ключових понять дослідження, зокрема, ..якість шкільної освіти”, „якість роботи навчального закладу”, „якість освітніх послуг”, ..якість навчально-виховного процесу”; наукових підходів в економічному та педагогічному менеджменті до визначення понять „команда” та „педагогічна команда”, „командне управління”, створення яких розглядалося в дослідженні як одна з ключових умов. У другому розділі було визначено критерії та показники оцінки ефективності управління якістю роботи навчальних закладів різного типу на різних рівнях управлінської діяльності, а результати дослідження засвідчили, що застосування моделі розробленої ліцеєм приведе до позитивних зрушень за різними показниками оцінки управління якістю роботи ЗНЗ, що дасть змогу перейти до підвищення якості навчального процесуДокумент Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Монах, Євгенія СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. Перший розділ присвячено теоретико-методологічному аналізу професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано сутність професійної компетентності фахівців як результат психолого-педагогічної проблеми; розкрито структуру професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти у контексті психологічних особливостей професійної діяльності. У другому розділі обґрунтовано процес організації емпіричного дослідження компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; подано процедуру проведення констатувального етапу експерименту; розкрито сутність моделі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. У третьому розділі розкрито експериментальну перевірку сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; обґрунтовано організацію та проведення формувального етапу експерименту; проаналізовано динаміку рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освітиДокумент Формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кудрявець, Тетяна ОлександрівнаУ роботі проведений теоретичний аналіз чинників та визначено організаційно- педагогічні умови формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом освіти. Розкрито сутність і зміст мотивації, визначено її структуру, побудовано моделі мотивації, описано характеристики, критерії, показники та рівні сформованості системи мотивації педагогічних працівників закладів вищої освіти. Визначено методи, форми і технології, обґрунтовано та експериментально перевірено програму формування мотивації педагогічних працівників. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено зв’язок між рівнем професіоналізму педагогічних працівників та ступенем їх задоволеності трудовим процесом. Надано рекомендації щодо формування мотивації викладачів