2020-2021 н.р.

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Документ
    Організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи сучасного ліцею при вищому закладі освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шевчук, Тетяна Павлівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування організаційно-педагогічних шов для якісного управління роботою середніх освітніх навчальних закладів освіти на прикладі роботи ліцею при вищому навчальному закладі освіти . Перший розділ присвячено вивченню змісту ключових понять дослідження, зокрема, ..якість шкільної освіти”, „якість роботи навчального закладу”, „якість освітніх послуг”, ..якість навчально-виховного процесу”; наукових підходів в економічному та педагогічному менеджменті до визначення понять „команда” та „педагогічна команда”, „командне управління”, створення яких розглядалося в дослідженні як одна з ключових умов. У другому розділі було визначено критерії та показники оцінки ефективності управління якістю роботи навчальних закладів різного типу на різних рівнях управлінської діяльності, а результати дослідження засвідчили, що застосування моделі розробленої ліцеєм приведе до позитивних зрушень за різними показниками оцінки управління якістю роботи ЗНЗ, що дасть змогу перейти до підвищення якості навчального процесу
  • Документ
    Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Монах, Євгенія Сергіївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. Перший розділ присвячено теоретико-методологічному аналізу професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано сутність професійної компетентності фахівців як результат психолого-педагогічної проблеми; розкрито структуру професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти у контексті психологічних особливостей професійної діяльності. У другому розділі обґрунтовано процес організації емпіричного дослідження компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; подано процедуру проведення констатувального етапу експерименту; розкрито сутність моделі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. У третьому розділі розкрито експериментальну перевірку сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; обґрунтовано організацію та проведення формувального етапу експерименту; проаналізовано динаміку рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти
  • Документ
    Формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом вищої освіти
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кудрявець, Тетяна Олександрівна
    У роботі проведений теоретичний аналіз чинників та визначено організаційно- педагогічні умови формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом освіти. Розкрито сутність і зміст мотивації, визначено її структуру, побудовано моделі мотивації, описано характеристики, критерії, показники та рівні сформованості системи мотивації педагогічних працівників закладів вищої освіти. Визначено методи, форми і технології, обґрунтовано та експериментально перевірено програму формування мотивації педагогічних працівників. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено зв’язок між рівнем професіоналізму педагогічних працівників та ступенем їх задоволеності трудовим процесом. Надано рекомендації щодо формування мотивації викладачів