Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/338
Назва: Метод класифікації типів покупців за мотивами і можливостями споживання харчових продуктів
Автори: Момот, Володимир Євгенійович
Кокодей, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: тип споживачів
поведінка споживача
ринок харчових продуктів
Дата публікації: 2012
Видавництво: Хмельницкий університет управління та права
Короткий огляд (реферат): Запропоновано метод класифікації споживачів за мотивами і можливостями (обмеженнями) споживання харчових продуктів, які у них домінують. Ідентифіковано п’ять основних типів споживачів і характерні особливості їхньої поведінки.
Опис: Момот В.Є., Кокодей Т.О. Метод класифікації типів покупців за мотивами і можливостями споживання харчових продуктів / В.Є.Момот, Т.О.Кокодей // Університетські наукові записки. - 2012. - № 2. - С. 267-272
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/338
ISSN: 2078-9165
Розташовується у зібраннях:Кафедра інноваційного менеджменту та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Unzap_2012_2_39.pdf189.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.