2020-2021 н.р.

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 14 з 14
  • Документ
    Зв’язок академічної прокрастинації з мотивацією і часовою перспективою у студентів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Христич, Ірина Костянтинівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі академічної прокрастинації у студентів, виявляється взаємозв’язок між академічною прокрастинацією, мотивацією та часовою перспективою у студентів. Зроблені висновки щодо проблеми академічної прокрастинації у студентів. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної попомоги в корекції прокрастинації у студентів
  • Документ
    Психологічні умови формування адаптивного самозахисту студентів
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Хилько, Олександр Павлович
    Кваліфікаційна робота присвячена психологічним умовам формування адаптивного самозахисту студентів. Зроблені висновки щодо проведеного емпіричного дослідження та визначено особливості психологічного самозахисту студентів. Практичне значення роботи полягає в тому, що апробація тренінгової програми формування адаптивного самозахисту студентів засвідчує її ефективність і можливість використання в навчальному процесі ЗВО
  • Документ
    Взаємозв’язок синдрома емоційного виснаження з комунікативними установками та суб’єктивним відчуттям педагогів вищої школи
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Турковська, Зоя Павлівна
    У роботі проведено теоретичне обґрунтування поняття емоційного виснаження та комунікативних установок; узагальнені та проаналізовані теоретично-концептуальні підходи до вивчення синдрома виснаження та комунікативних установок; виявлено особливості проявів синдрома емоційного виснаження, комунікативних установок і суб’єктивних відчуттів у педагогів; визначено характер взаємозв’язку емоційного виснаження з комунікативними установками і суб’єктивними відчуттями у педагогів; сформульовані психолого- педагогічні рекомендації щодо профілактики та корекції синдрома емоційного виснаження з урахуванням конкретних умов професійної діяльності педагогів
  • Документ
    Психологічні особливості подружніх відносин в період кризи молодої родини
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Сорока, Наталія Олександрівна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі діагностики кризи молодої родини та чинників, що її обумовлюють. Перший розділ присвячено проблемі теоретичного обгрунтування понять сім’я, молода сім’я, її основним ознакам, виділяються періоди життєвого циклу сім’ї, характеризуються особливості подружньої адаптації в молодих родинах та чинники, що сприяють адаптації. У другому розділі визначено загальні методологічні засади та підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та проаналізовано молоді родини за обраними методиками, сформовані відповідні висновки, розроблено тренінг з покращення подружніх відносин та зменшення конфліктності в сім’ї, що спрямований на покращення відносин у період сімейної адаптації
  • Документ
    Гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Романюк, Олександра Олександрівна
    У роботі досліджуються та аналізуються гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку. У процесі написання було розглянуто історію викнення, види та функції гендерних стереотипів. Висвітлено фактори та умови мування гендерних стереотипів у дітей молодшого шкільного віку. Проведено дослідження гендерних стереотипів і виявлено, що у дітей молодшого шкільного під гендерні стереотипи потрапляють певні характеристики особистості та певні гендерні установки щодо професі
  • Документ
    Роль креативності студентів-соціальних працівників у навчальному процесі
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Марченко, Максим Тарасович
    Кваліфікаційна робота присвячена ролі креативності студентів-соціальних працівників у навчальному процесі. Зроблені висновки щодо ролі креативності студентів-соціальних працівників у навчальному процесі. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів розвитку креативності студентів-соціальних працівників у навчальному процесі
  • Документ
    Професійне вигорання студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мартиновський, Євгеній Володимирович
    Кваліфікаційна робота присвячена психолого-педагогічним особливостям формування професійного вигорання у студентів. Зроблені висновки щодо проведеного емпіричного дослідження та визначено особливості професійного вигорання студентів. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати дають можливість попередження прояву професійного вигорання у студентів, що може поліпшити адаптаційні заходи
  • Документ
    Особистісні детермінанти попередження емоційного вигорання психолога
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Легка, Наталія Олегівна
    В роботі аналізується феномен емоційного вигорання, особливості його прояву та детермінанти виникнення в соціономічних професіях. Визначено, що професійна діяльність практичного психолога відрізняється високою моральною та емоційною завантаженістю, що у свою чергу, створює умови для високого ризику формування синдрому психічного вигорання у працівників цієї сфери. Встановлено, що психологи з нижчими показниками емоційного вигорання мають більш високі показники доброзичливості, креативності, допитливості, відкритості новому досвіду, наполегливості, ентузіазму, вибачливості, саморегуляції, вдячності, почуття гумору, є більш інтровертованими та емоційно стриманими, толерантними до невизначеності та рефлексивними. Отже, саме ці особистісні властивості можна вважати певними детермінантами попередження розвитку емоційного вигорання у сфері практичної психології
  • Документ
    Зв'язок залежності від смартфонів з самооцінкою і тривожністю у підлітків 13-15 років
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Калита, Юлія Валеріївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі зв’язку залежності від смартфонів, самооцінки і тривожності у підлітків 13-15 років. Зроблені висновки щодо зв’язку залежності від смартфона, самооцінки і тривожності у підлітків 13-15 років. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в подоланні залежності від смартфонів у підлітковому віці
  • Документ
    Особистісні фактори розвитку комунікативних властивостей учнів середньої та старшої школи
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Земляний, Олексій Богданович
    Кваліфікаційну роботу присвячено особистішим факторам комунікативних властивостей учнів середньої та старшої школи, тобто підлітковій віковій групі. У роботі визначено специфічні комунікативних властивостей різних за віком підліткових груп, зокрема в умовах навчання у загальноосвітній школі, що зумовлено тим, що саме підлітки є знаходяться на найяскравішому етапі становлення та визначення своєї ролі в суспільстві навколо. Тому особистісні фактори їх комунікативних якостей відіграють одну із ключових ролей у цей Ішгитивний для них час. У кваліфікаційній роботі розкрито наукові уявлення щодо вікових відмінностей розвитку комунікативних властивостей у підлітковому віці, з’ясовано залежність комунікативних навичок від особистісних характеристик. Проаналізовано отримані емпіричні результати та формувальні програми, розроблені на їх основі, можуть бути використані у системі шкільної психологічної служби для організації психокорекційних процедур з метою розвитку комунікативних властивостей підлітків
  • Документ
    Зв'язок професійної орієнтації та професійної адаптації студентів-психологів першого курсу
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Зеленська, Вікторія Анатоліївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі зв'язку професійної орієнтації та професійної адаптації студентів- пснхологів першого курсу. Зроблені висновки щодо зв'язку професійної орієнтації та професійної іділтації студентів-психологів першого курсу. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в напрямках професійної орієнтації та професійної адаптації
  • Документ
    Особливості локусу контролю людей з різним рівнем релігійності
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Закшевський, Денис Олексійович
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі особливостей локусу контролю людей з різним рівнем релігійності. Зроблені висновки щодо особливостей локусу контролю людей з різним рівнем релігійності. Практичне значення роботи полягає в тому, що результати дослідження можуть бути корисними для широкого кола психологів, соціальних працівників, вчителів. Знання особливостей локусу контролю людей з різним рівнем релігійності дозволить психологам, соціальним працівникам, вчителям з повагою та розумінням ставитись до людей з різними поглядами на життя. Для людей з різним рівнем релігійності це можливість зрозуміти самих себе, структурувати та усвідомити свою систему особистісних характеристик, це поштовх до особистісного становлення та самовизначення.
  • Документ
    Психологічні механізми генезису та корекції страхів дітей дошкільного віку
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бондарь, Анастасія Вячеславівна
    У роботі аналізується проблема механізму генезису страхів дітей дошкільного віку .Під час написання роботи було визначено загальне поняття страху, сугестивні та контрсугестивні страхи, теоретико-методологічні підстави для дослідження тривоги у дітей та їх батьків, підібрано комплекс методик, про діагностовано та проаналізовано вплив навіюваних страхів та визначено шляхи профілактики страхів у дітей дошкільного віку
  • Документ
    Гармонізація батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи
    (Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Баша, Анжеліка Андріївна
    Кваліфікаційна робота присвячена проблемі гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи. Зроблені висновки щодо гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи.