Особливості професійної самоідентифікації майбутніх юристів з різними умовами навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі досліджується процес професійної самоідентифікації особистості, виявляються особливості формування професійної самоідентичності майбутніх юристів у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання. В роботі було визначено теоретико- методологічні підстави для дослідження професійної ідентичності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та виявлено особливості професійної самоідентичності залежно від умов навчання. Визначено індивідуально-психологічні особливості, які обумовлюють формування професійної ідентичності майбутніх юристів

Опис

This Paper examines the process of a person’s professional self- identification; it identifies the features of future lawyers’ professional self-identity formation in higher educational institutions with specific learning environment. Theoretical and methodological foundations for the study of professional identity have been identified; a set of methods adequate to the purpose of the study has been selected; the professional self-identity features dependent on the learning environment have been analysed and identified. The individual psychological characteristics, which determine the professional identity formation in future lawyers, have been identified

Ключові слова

професійний розвиток, самоідентичність, специфічні умови, курсанти, мотивація, особистісна зрілість, інновативні якості, professional development, self-identity, specific conditions, cadets, motivation, personal maturity, innovative qualities

Бібліографічний опис

Зібрання