Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/391
Назва: Rhetorikal culture in the structure of professional and communicative personality culture of the future advertiser
Автори: Гаркуша, Інеса Вікторівна
Ключові слова: speech culture, advertising specialist, rhetoric, advertiser, communication, communicativeness
Дата публікації: 2015
Видавництво: Новый университет г. Йошкар-Ола, Республика Марий Эл, Россия
Серія/номер: Серия "Актуальные проблемы гуманитарных и общественных наук";№ 3 (48). с.88-91
Короткий огляд (реферат): The article presents rhetorical culture in the structure of professional speech of the future advertising specialist. The components of speech activity, signs of speech culture of the advertiser and leading functions of speech are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/391
ISSN: 2222-1484 (print)
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GU_3_2015.pdf1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.