Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/421
Назва: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Красовська, Олена Юріївна
Ключові слова: світовий ринок вищої освіти, маркетинг освіти, маркетингові дослідження, методи маркетингових досліджень, маркетингова діяльність
world market for higher education, marketing education, marketing research, methods of marketing research, marketing activities
Дата публікації: 2012
Видавництво: Українська асоціація маркетингу
Серія/номер: Маркетинг в Україні;№ 3 (72)
Короткий огляд (реферат): Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень світового ринку вищої освіти дозволяє визначити основні тенденції та фактори, що впливають на його розвиток.
Опис: To develop a balanced marketing strategy in higher education need information about the market processes and trends in the industry. Tool for obtaining information are the marketing research. Conducting market research of higher education to determine the main trends and factors influencing its development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/421
ISSN: 1606-3732
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного маркетингу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.