Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/427
Назва: Маркетингова комунікаційна діяльність машинобудівного підприємства
Автори: Яременко, Світлана Степанівна
Петруня, Юрій Євгенович
Ключові слова: Маркетингові комунікації, маркетингова комунікаційна діяльність, механізм, управління, підприємство
Дата публікації: 2013
Видавництво: Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць. - Вип. 2 (15) 2013.
Короткий огляд (реферат): У статті побудовано модель маркетингових комунікаційних відносин машинобудівного підприємства та запропоновано методичний підхід до управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства; розроблено механізм управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/427
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕвроВекор_2_2013.pdfУ статті побудовано модель маркетингових комунікаційних відносин машинобудівного підприємства та запропоновано методичний підхід до управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства; розроблено механізм управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства19.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.