Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/449
Назва: МАРКЕТИНГОВИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Автори: Красовська, Олена Юріївна
Ключові слова: маркетинг освіти, вища освіта, дослідження світового ринку освітніх послуг, маркетинговий моніторинг
educational marketing, higher education, world’s higher education market investigation, educational services market, marketing monitoring.
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
Серія/номер: Економічний вісник університету;Випуск 16 / 1
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються питання управління вищою освітою із застосуванням маркетингового підходу. Автором визначено доцільність використання маркетингу в системі управління вищою освітою, зроблено аналіз існуючих тлумачень поняття «маркетинг освіти» та запропоновано використання маркетингового моніторингу як інструмента дослідження світового ринку вищої освіти.
Опис: The article is focused on the issues of higher education management considering marketing approach. The author identified marketing in higher education management as it is expedient and the analysis of educational marketing term-definitions was carried out. Marketing monitoring was offered as the main tool for the world’s higher education market investigation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/449
ISBN: 966-8063-55-9
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Krasovska_statya.pdf137.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.