АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО МАКРОСЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПИВНИХ НАПОЇВ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Science and Education LTD

Анотація

На ринку України кiлька десяткiв малих пiдприємств, якi пропонують рiзнi сорта пива. Внаслiдок глобалiзацiї економiки, в Україну прийшли такi вiдомi свiтовi пивнi бренди – датський Carlsbeg та американський SUN InBev. Цi двi компанiї спiльно контролюють понад 45% вiтчизняного виробництва пивних напоїв. Вiтчизняне пивоварне виробництво своїм розвитком завдячує в основному великим та середнiм пiдприємствам. Натомiсть невеликi пивоварнi поступово зникають з «пивної» карти України. Їх частка на ринку становить близько 6 %. Ситуацiя, що склалася, вказує на те, що пивний ринок поступово наближається до повного насичення. Найважливiшою проблемою на сучасному ринку пива є вартiсть та доступнiсть сировини. Бiльшiсть українських пивоварень та всi iноземнi пивнi компанiї в Українi iмпортують ячмiнь та хмiль з-за кордону, адже українськi аналоги не вiдповiдають мiжнародним стандартам якостi. Потреба пивної галузi в продуктi переробки ячменю – солодi складає 260 тис. т в рiк, а за прогнозного збiльшення виробництва пива – до 350 млн. дол. вона збiльшиться вiдповiдно до 600 тис. т. При цьому бiля 15-20% вiтчизняного солоду – низькоякiсна сировина, яку можна використовувати лише для виробництва темних сортiв пива. Дефiцит хмiльсировини i ячменю доводиться покривати за рахунок iмпорту, а це, звичайно, вiдбивається на рентабельностi виробництва i вiдпускнiй цiнi. Наслiдком цього є не лише великi витрати на сировину, а й труднощi з її доставкою. На сьогоднiшнiй день на ринку пива України панує олiгополiя. Основними представниками ринку є: ПАТ «САН IнБев Україна», ПАТ «Карлсберг Україна» та ПАТ «Оболонь». Значною часткою ринку пива володiють також ПрАТ «Ефес Україна» та ТзОВ «Перша Приватна Броварня». Вже декiлька рокiв поспiль лiдерськi позицiї втримує ПАТ «САН IнБев Україна», яке представлене в Українi такими вiдомими вiтчизняними та iмпортними торговими марками, як «Чернiгiвське», «Чеzz», «Рогань», «Staropramen» та «Bud». Частки ринку лiдерiв порiвняно з минулими роками не значно збiльшились.

Опис

Ключові слова

маркетингове середовище, конкуренція, бренди, пивоварне виробництво

Бібліографічний опис