ПРО КОНЦЕПЦІЮ РОЗВИТКУ ТОРГІВЛІ У ВЕЛИКОМУ МІСТІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015-01-28

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Європейський вектор економічного розвитку

Анотація

Розглядаються підходи до розробки концепції розвитку торгівлі у великому місті та її зміст. Виділено роль торгівлі у формуванні національної конкурентоспроможності. Уточнено поняття сучасного великого міста в Україні. Досліджено основні показники розвитку торгівлі у м. Дніпропетровську. Запропоновано змістові складові концепції розвитку торгівлі у великому місті.

Опис

Ключові слова

торгівля, розвиток, концепція, велике місто, конкурентоспроможність, ефективність ринку товарів

Бібліографічний опис