Теорія проектування великих самокерованих соціально-економічних систем. Том 5, кн. 3.

Анотація

У роботі концептуально розглядаються проблеми та підходи їх розв’язання щодо управління комунікаційною діяльністю розвитку машинобудівних підприємств на основі інвестиційних проектів щодо підвищення їх конкурентоспроможності. Розглянуто методичні підходи щодо дослідження інвестиційних ризиків інноваційного розвитку; побудовано маркетингову комунікаційну систему машинобудівного підприємства як інструменту впливу на поведінку споживачів. Монографія може бути корисною для студентів, аспірантів та викладачів і науковців що займаються проблемами стратегічного розвитку підприємств.

Опис

Ключові слова

управління комунікаційною діяльністю

Бібліографічний опис