Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/914
Назва: "La nature" du terme dans le discours d’affaire de la langue Française (Aperçu général dans le contexte de l'approche contemporaine)
Автори: Ратомська, Лариса Володимирівна
Ключові слова: Business French discourse, business terminology
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2016_2_37
Серія/номер: Філологічні науки;№ 2
Короткий огляд (реферат): The subject of this article is different types of terms and their structure in Business French discourse.The question of terminology in Business French discourse is one of the most important problems because of its thesaurus, formation and further development. The purpose of our investigation is to research using different kinds of terms in Business French discourse. We have examined the theoretical researches in that field and the examples of terms in Business French discourse which were chosen and examined in this article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/914
ISSN: 2222-551Х
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vduepf_2016_2_37.pdf170.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.