Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРатомська, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-01-10T10:14:29Z-
dc.date.available2018-01-10T10:14:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationhttp://nbuv.gov.ua/UJRN/vduepf_2016_2_37uk_UA
dc.identifier.issn2222-551Х-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/914-
dc.description.abstractThe subject of this article is different types of terms and their structure in Business French discourse.The question of terminology in Business French discourse is one of the most important problems because of its thesaurus, formation and further development. The purpose of our investigation is to research using different kinds of terms in Business French discourse. We have examined the theoretical researches in that field and the examples of terms in Business French discourse which were chosen and examined in this article.uk_UA
dc.language.isofruk_UA
dc.publisherВісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілологічні науки;№ 2-
dc.subjectBusiness French discourse, business terminologyuk_UA
dc.title"La nature" du terme dans le discours d’affaire de la langue Française (Aperçu général dans le contexte de l'approche contemporaine)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра англійської філології та перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vduepf_2016_2_37.pdf170.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.