Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/967
Назва: Сучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність»
Автори: Твердохліб, Артем Ігорович
Ключові слова: компетентнісний підхід
компетенція
компетентність
якість освіти
знання
уміння
порівняльний аналіз
вища професійна освіта
Дата публікації: 3-чер-2017
Видавництво: Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки
Бібліографічний опис: Твердохліб А. Сучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність» / А. Твердохліб // Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки. 2016. №15 – С. 88–95.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто і проаналізовано підходи зарубіжних і вітчизняних дослідників щодо трактування визначення термінів «компетенція» і «компетентність». Для аналізу і розкриття їх сутності використано компетентнісний підхід. Загальний порівняльний аналіз термінів «компетенція« і «компетентність» здійснено на основі описів різних науковців. Доведено, що наукові позиції одних авторів є схожими, других – цілком відрізняються. Для наочності наведено порівняльну таблицю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/967
ISSN: 2076-586X
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.