Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТвердохліб, Артем Ігорович-
dc.date.accessioned2018-01-11T07:38:00Z-
dc.date.available2018-01-11T07:38:00Z-
dc.date.issued2017-06-03-
dc.identifier.citationТвердохліб А. Сучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність» / А. Твердохліб // Вісник Черкаського університету: Педагогічні науки. 2016. №15 – С. 88–95.uk_UA
dc.identifier.issn2076-586X-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/967-
dc.description.abstractРозглянуто і проаналізовано підходи зарубіжних і вітчизняних дослідників щодо трактування визначення термінів «компетенція» і «компетентність». Для аналізу і розкриття їх сутності використано компетентнісний підхід. Загальний порівняльний аналіз термінів «компетенція« і «компетентність» здійснено на основі описів різних науковців. Доведено, що наукові позиції одних авторів є схожими, других – цілком відрізняються. Для наочності наведено порівняльну таблицю.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВісник Черкаського університету: Педагогічні наукиuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectпорівняльний аналізuk_UA
dc.subjectвища професійна освітаuk_UA
dc.titleСучасні уявлення науковців про «компетенцію» і «компетентність»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.