2020-2021 н.р.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 2020-2021 н.р. за Ключові слова "future psychologists, vocational training, professional formation, assertiveness, assertive behavior"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Психологічні аспекти формування асертивної поведінки у майбутніх психологів у процесі професійного становлення(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Осійчук, Андрій ПетровичУ кваліфікаційній роботі теоретично узагальнюється та емпірично розв’язується проблема формування асертивної поведінки у професійному мовленні майбутніх психологів. Встановлено, що у майбутніх психологів за результатами емпіричного дослідження переважає середній рівень сформованості асертивної поведінки, який властивий більше, ніж половині досліджуваних. За результатами дисперсійного аналізу виявлені особливості асертивної поведінки майбутніх психологів залежно від чинників: соціально-психологічних (рівень професійної ідентичності, соціометричний статус у студентській групі, соціально-психологічний клімат) та психолого-педагогічних (вік, курс, форма навчання). Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного супроводу формування асертивної поведінки студентів-психологів у процесі їхнього професійного становлення. Доведено ефективність програми психологічного супроводу формування асертивної поведінки майбутніх психологів, що виявляється у позитивних змінах рівнів сформованості всіх компонентів асертивної поведінки: збільшенні кількості студентів-психологів із високим, вищим середнього та середнім, і зменшенні - із нижчим середнього та низьким рівнями. Отримані результати дозволяють рекомендувати впровадження цієї програми у процес професійної підготовки майбутніх психологів