Європейський вектор економічного розвитку
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Європейський вектор економічного розвитку за Ключові слова "маркетингові інформаційні технології, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, інформаційна система."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства.(Університет імені Альфреда Нобеля, 2018) Курочкіна, І.Г.В умовах розвитку світового господарства на теперішній час превалює розвиток процесів цифровізації. Сучасні інформаційні технології сприяють істотним змінам в фінансово-економічній діяльності компанії. Процеси цифровізації та інформаційних технологій безпосередньо впливають на процес виробництва товару: змінюють його форму, собівартість та рентабельність. Йдеться про фізичні якості товарів, які виробляє компанія з метою створення споживчої вартості. У цьому випадку інформаційні технології функціонують як універсальні і загальні сили. Вони виступають як найважливіший ресурс, що володіє цінністю у всіх сферах економіки та виробництва. Інформація перетворюється на символ економічного розвитку і виступає сполучною ланкою між наукою та виробничою діяльністю компанії.