Кафедра міжнародного маркетингу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра міжнародного маркетингу за Ключові слова "higher education, quality assurance, institutional model, institutional transformation, institutional relationship."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ АНАЛІЗ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИХ ВІДНОСИН В СИСТЕМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2015) Красовська, Олена Юріївна; Потій, Олександр ВолодимировичВ статті зроблено аналіз відносини між основними інституціональними агентами системи забезпечення якості вищої освіти в контексті трансформації української системи вищої освіти. Розглянуто роль якості вищої освіти як драйвера інституціональної трансформації системи вищої освіти. Авторами досліджено відносини між об’єктами, агентами і системами на мікро- та макро- рівнях в запропонованій інституціональній моделі забезпечення якості вищої освіти. Розроблено класифікацію механізмів реалізації інституціональних відношень між інститутами системи забезпечення якості вищої освіти.