Магістри
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cоціально-технологічні засади діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)(2020) Варич, Яна ОлександрівнаДокумент Вплив специфіки дитячо-батьківських відносин на вирішення конфліктів у середньому підлітковому віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Зубов, Ігор ВячеславовичУ роботі аналізується проблема вирішення конфліктів у середньому підлітковому віці під впливом дитячо-батьківських відносин. Під час написання роботи було визначено загальні теоретико-методологічні підстави для дослідження конфліктів у середньо-підлітковому віці, адекватних меті дослідження, проаналізовано вплив дитячо-батьківських відносин на вирішення конфліктів у середньому підлітковому віціДокумент Духовні цінності студентської молоді в сучасному українському суспільстві(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Місюра, Дар'я ПавлівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі соціологічної концептуалізації феномену духовних цінностей студентської молоді в умовах сучасного українського соціуму. Перший розділ присвячено вивченню теоретико-методологічних засад дослідження духовних цінностей; розкрито сутність поняття «цінності» та їх класифікацію в соціогуманітарних науках; розкрито духовні цінності у ціннісній системі сучасного українського суспільства; обґрунтовано духовно- ціннісний вимір духовних цінностей і сучасного українського студентства. У другому розділі охарактеризовано результати соціологічного дослідження щодо визначення ціннісних пріоритетів студентської молоді на базі ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»; розглянуто духовні цінності в ціннісній системі та у світоглядних орієнтаціях студентстваДокумент Кадрове забезпечення діяльності сучасних виконавчих органів місцевого самоврядування в Україні(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Сапожников, Станіслав ВолодимировичУ роботі визначено актуальні проблеми, потреби та концептуальні засади забезпечення формування кадрового потенціалу місцевого самоврядування в Україні, перспективи впровадження в цих органах кадрового консалтингу; сформульовано відповідні пропозиції і рекомендації для органів державної влади та місцевого самоврядування щодо моделювання системи пошуку та добору кадрів у виконавчі органи місцевого самоврядування. Результати кваліфікаційної роботи магістра можуть бути використані у роботі Дніпровської міської ради та інших виконавчих органів місцевого самоврядування УкраїниДокумент Модель соціальної політики: український і зарубіжний досвід(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шеремет, Тетяна ПавлівнаУ роботі аналізується модель соціальної політики: український і зарубіжний досвід. Аналіз полягає у вивченні основ соціальної політики, розгляді моделі держаної соціальної політики, визначенні принципів формування соціальної політики. Під час написання були кваліфікованої роботи були розглянуті моделі соціальної політики країн Європейського Союзу, виявлені особливості моделей здійснення соціальної політики в країнах різного ступеня розвитку та проаналізовані здійснення соціальної політики України. Проаналізовані та визначені проблеми, перспективи реалізації соціальної політики України з врахуванням зарубіжного досвіду. Розглянуто світовий досвід моделей соціальної політики та їх можливість використання в Україні. Інтерпретація отриманих результатів дозволила надати рекомендації щодо тенденції формування, реалізації та розвитку соціальної політики в Україні; розглянуто перспективи реформування соціальної політики УкраїниДокумент Обливості ціннісно-смислової сфери підлітків з повних та неповних сімей(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шахрай, Віктор ВасильовичВ роботі аналізується поняття ціннісно-смислової сфери та особливості її формування у підлітковому віці. Доведено, що підлітки з повних сімей мають більш високі показники осмисленості та задоволеності власним життям, аніж підлітки з неповних сімей; а також те, що у підлітків з неповних сімей така цінність як «впевненість у собі», має вищу значущість на відміну від підлітків з повних сімей. Виокремлено, що серед провідних особистісних властивостей підлітків з повних сімей поряд із вдячністю, надією, почуттям гумору та доброзичливістю знаходиться доброта, а у підлітків з неповних сімей - самоконтроль. Визначені основні напрямки роботи соціального працівника з підлітками із неповних сімейДокумент Організаційні основи соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Хеліфі, Карина ВадимівнаУ кваліфікаційній роботі здійснено теоретичне дослідження проблеми соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї, визначено основні передумови та генезис явища жорстокого ставлення до дітей у сім'ї у процесі генезису. Обґрунтовано соціально-педагогічний аспект проблеми профілактики ж жорстокого ставлення до дітей у сім'ї. Розроблено програму соціально-педагогічної профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім'ї та обґрунтовано науково-технологічне забезпечення її дії. Здійснено експериментальну перевірку розробленої програми і проаналізовано результати дослідження щодо перевірки її ефективностіДокумент Особливості впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бичко, Ганна ГригорівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження особливості впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці. Зроблені висновки щодо особливостей впливу статевих і особистісних характеристик на переживання стану самотності у студентському віці. Практична значущість роботи полягає у тому, що результати дослідження можуть бути використані соціальним працівником при розробці конкретних практичних рекомендацій та методів подолання самотності, у соціально- психологічному консультуванні, а також можуть бути корисні у практиці психопрофілактикиДокумент Особливості соціально-психологічної адаптованості студентів з числа внутрішньо переміщених осіб(2020) Шевченко, Лілія ІгорівнаДокумент Особливості соціальної роботи з дітьми з обмеженими функціональними можливостями(2020) Олійник, Василь ВалерійовичДокумент Первинна економічна соціалізація дітей 5 - 6 річного віку у дошкільних закладах освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Макара, Дмитро РомановичКваліфікаційна робота присвячена проблемі первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку у дошкільних закладах освіти. Перший розділ присвячено вивченню теоретичних аспектів первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку, розкриттю проблеми первинної економічної соціалізація дітей 5-6-ти років як соціально-педагогічної проблеми; характеристиці особливостей первинної економічної соціалізації особистості в дошкільному дитинстві; теоретичному обґрунтуванню соціально-педагогічних умов первинної економічної соціалізації дітей 5-6-ти років у закладах дошкільної освіти. У другому розділі розкрито особливості організації дослідно-експериментальної роботи з первинної економічної соціалізації дітей 5-6-річного віку в закладах дошкільної освіти; охарактеризовано процес діагностики первинної економічної соціалізації дітей 5- 6-ти років у закладах дошкільної освіти; обґрунтовано реалізацію умов ефективної первинної економічної соціалізації дітей 5-6-ти років у закладах дошкільної освіти; подаються результати дослідно-експериментальної роботи.Документ Проблеми стресу та стресостійкості у студентської молоді(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шаповал, Віталій ВіталійовичКваліфікаційна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та емпіричному дослідженню проблемі стресу та стресостійкості у студентської молоді. Зроблені висновки щодо проблеми стресу та стресостійкості у студентської молоді. Практична значущість роботи полягає у тому, що отримані результати мажуть бути використані в процесі діяльності практичних психологів та при розробці практичних рекомендацій щодо зниження рівня стресу та стресостійкості студентів під час навчанняДокумент Психологічні засади ресоціалізації умовно засуджених підлітків(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Олексіна, Анастасія ІгорівнаКваліфікаційна робота присвячена психологічним засадам ресоціалізації умовно засуджених підлітків. Зроблені висновки щодо ресоціалізації умовно засуджених підлітків та встановленні кореляційного зв'язку між емоційними бар'єрами. Практична значущість роботи полягає у використанні пенітенціарним персоналом розроблених практичних рекомендацій щодо психологічного супроводу процесу ресоціалізації умовно засуджених підлітків для організації та проведення психодіагностичної, психокорекційної, психопрофілактичної та виховної роботи серед даної групи умовно засуджених. Результати дослідження можуть бути використані в підготовці та підвищенні кваліфікації працівників пенітенціарних закладівДокумент Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з молодими сім’ями(2020) Бобіна, Наталія ЛеонідівнаДокумент Соціальна адаптація студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору(2020) Ланіна, Ганна ВікторівнаДокумент Соціальна робота з військовослужбовцями, які перебували в зоні проведення АТО / ООС(2020) Талат, Ілона ОлександрівнаДокумент Соціальне підприємництво: сучасний стан та перспективи розвитку(2020) Тороп, Поліна ЮріївнаДокумент Соціально-педагогічна діяльність з формування здорового способу життя студентів закладів вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кріжньова, Софія РусланівнаУ роботі проведений теоретичний аналіз змісту й сутності здорового способу життя студентів, факторів його формування у закладах вищої освіти. Схарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості здорового способу життя студентів закладів вищої освіти; визначено специфіку та розкрито зміст соціально-педагогічного супроводу цього процесу. Представлено результати емпіричного дослідження ефективності запропонованих заходів із формування здорового способу життя студентів, що концентрувалися на діяльності проблемної групи. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено доцільність запропонованих засобів. Надано рекомендації щодо формування здорового способу життя молодіДокумент Соціально-педагогічна корекція ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі ЗВО(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Горобець, Алім ОлексійовичКваліфікаційну роботу присвячено проблемі соціально-педагогічної корекції ейджизму студентської молоді в освітньо-культурному середовищі закладу вищої освіти. У роботі визначено специфічні психологічні та соціальні особливості студентської молоді, зокрема в умовах інформаційного суспільства, що зумовлено тим, що саме студенти є найактивнішими та прогресивними споживачами інтернет- простору, які швидко реагують, пристосовуються до інноваційних змін, а потім генерують і транслюють інновації в сучасному соціокультурному просторі, що посилює їхню силу, значущість та цінність у культурі оновленого суспільства. У кваліфікаційній роботі розкрито стан розробленості проблеми, визначено базове поняття дослідження „ейджизм студентської молоді” як латентну форму негативного стереотипу здобувачів вищої освіти 18-25 років до представників похилого віку, що виявляється у внутрішньоособистісних та міжособистісних взаєминах. Проаналізовано чинники, що впливають на соціалізацію студентської молоді в оновлених умовах інформаційної доби. На основі психовікових особливостей студентської молоді та специфіки соціально-педагогічної корекції обґрунтовано та виокремлено критерії, показники та рівні