денна форма навчання
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд денна форма навчання за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 30
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємозв'язок рольових очікувань та задоволеності шлюбом в молодих сім'ях(2020) Некрасова, Ганна ВалеріївнаДокумент Взаємозв'язок рівня обізнанності у темі гомосексуальності та вираженості гомофобних проявів у людини(2020) Абрамова, Дар'я ВасилівнаДокумент Взаємозв'язок ціннісних орієнтацій та стресу молоді(2020) Нажмудінова, Ольга НурідінівнаДокумент Взаємозв’язок синдрома емоційного виснаження з комунікативними установками та суб’єктивним відчуттям педагогів вищої школи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Турковська, Зоя ПавлівнаУ роботі проведено теоретичне обґрунтування поняття емоційного виснаження та комунікативних установок; узагальнені та проаналізовані теоретично-концептуальні підходи до вивчення синдрома виснаження та комунікативних установок; виявлено особливості проявів синдрома емоційного виснаження, комунікативних установок і суб’єктивних відчуттів у педагогів; визначено характер взаємозв’язку емоційного виснаження з комунікативними установками і суб’єктивними відчуттями у педагогів; сформульовані психолого- педагогічні рекомендації щодо профілактики та корекції синдрома емоційного виснаження з урахуванням конкретних умов професійної діяльності педагогівДокумент Внутрішньосімейні стосунки як передумова емоційного благополуччя дітей-підлітків(2020) Лібецька, Олена ОлексіївнаДокумент Вплив професійного стресу на психічне здоров'я персоналу установ виконання покарань(2020) Артюшенко, Єлизавета ГеннадіївнаДокумент Гармонізація батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Баша, Анжеліка АндріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи. Зроблені висновки щодо гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в гармонізації батьківсько-дитячих відносин засобами групової роботи.Документ Гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Романюк, Олександра ОлександрівнаУ роботі досліджуються та аналізуються гендерні стереотипи у дітей молодшого шкільного віку. У процесі написання було розглянуто історію викнення, види та функції гендерних стереотипів. Висвітлено фактори та умови мування гендерних стереотипів у дітей молодшого шкільного віку. Проведено дослідження гендерних стереотипів і виявлено, що у дітей молодшого шкільного під гендерні стереотипи потрапляють певні характеристики особистості та певні гендерні установки щодо професіДокумент Готовність до пробачення як особистісний ресурс успішності подолання життєвих ускладнень(2020) Рибакова, Аліна АндріївнаДокумент Дослідження тривожності у студентів та методи її корекції і профілактики(2020) Ясковець, Віталій АнатолійовичДокумент Емоційний інтелект як чинник профілактики та подолання екзаменаційного стресу у студентів(2020) Кислий, Максим ВіталійовичДокумент Зв'язок залежності від смартфонів з самооцінкою і тривожністю у підлітків 13-15 років(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Калита, Юлія ВалеріївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв’язку залежності від смартфонів, самооцінки і тривожності у підлітків 13-15 років. Зроблені висновки щодо зв’язку залежності від смартфона, самооцінки і тривожності у підлітків 13-15 років. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в подоланні залежності від смартфонів у підлітковому віціДокумент Зв'язок професійної орієнтації та професійної адаптації студентів-психологів першого курсу(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Зеленська, Вікторія АнатоліївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі зв'язку професійної орієнтації та професійної адаптації студентів- пснхологів першого курсу. Зроблені висновки щодо зв'язку професійної орієнтації та професійної іділтації студентів-психологів першого курсу. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної допомоги в напрямках професійної орієнтації та професійної адаптаціїДокумент Зв’язок академічної прокрастинації з мотивацією і часовою перспективою у студентів(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Христич, Ірина КостянтинівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі академічної прокрастинації у студентів, виявляється взаємозв’язок між академічною прокрастинацією, мотивацією та часовою перспективою у студентів. Зроблені висновки щодо проблеми академічної прокрастинації у студентів. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при розробці ефективних методів психологічної попомоги в корекції прокрастинації у студентівДокумент Особистісні детермінанти попередження емоційного вигорання психолога(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Легка, Наталія ОлегівнаВ роботі аналізується феномен емоційного вигорання, особливості його прояву та детермінанти виникнення в соціономічних професіях. Визначено, що професійна діяльність практичного психолога відрізняється високою моральною та емоційною завантаженістю, що у свою чергу, створює умови для високого ризику формування синдрому психічного вигорання у працівників цієї сфери. Встановлено, що психологи з нижчими показниками емоційного вигорання мають більш високі показники доброзичливості, креативності, допитливості, відкритості новому досвіду, наполегливості, ентузіазму, вибачливості, саморегуляції, вдячності, почуття гумору, є більш інтровертованими та емоційно стриманими, толерантними до невизначеності та рефлексивними. Отже, саме ці особистісні властивості можна вважати певними детермінантами попередження розвитку емоційного вигорання у сфері практичної психологіїДокумент Особистісні фактори розвитку комунікативних властивостей учнів середньої та старшої школи(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Земляний, Олексій БогдановичКваліфікаційну роботу присвячено особистішим факторам комунікативних властивостей учнів середньої та старшої школи, тобто підлітковій віковій групі. У роботі визначено специфічні комунікативних властивостей різних за віком підліткових груп, зокрема в умовах навчання у загальноосвітній школі, що зумовлено тим, що саме підлітки є знаходяться на найяскравішому етапі становлення та визначення своєї ролі в суспільстві навколо. Тому особистісні фактори їх комунікативних якостей відіграють одну із ключових ролей у цей Ішгитивний для них час. У кваліфікаційній роботі розкрито наукові уявлення щодо вікових відмінностей розвитку комунікативних властивостей у підлітковому віці, з’ясовано залежність комунікативних навичок від особистісних характеристик. Проаналізовано отримані емпіричні результати та формувальні програми, розроблені на їх основі, можуть бути використані у системі шкільної психологічної служби для організації психокорекційних процедур з метою розвитку комунікативних властивостей підлітківДокумент Особливості локусу контролю людей з різним рівнем релігійності(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Закшевський, Денис ОлексійовичКваліфікаційна робота присвячена проблемі особливостей локусу контролю людей з різним рівнем релігійності. Зроблені висновки щодо особливостей локусу контролю людей з різним рівнем релігійності. Практичне значення роботи полягає в тому, що результати дослідження можуть бути корисними для широкого кола психологів, соціальних працівників, вчителів. Знання особливостей локусу контролю людей з різним рівнем релігійності дозволить психологам, соціальним працівникам, вчителям з повагою та розумінням ставитись до людей з різними поглядами на життя. Для людей з різним рівнем релігійності це можливість зрозуміти самих себе, структурувати та усвідомити свою систему особистісних характеристик, це поштовх до особистісного становлення та самовизначення.Документ Професійне вигорання студентів закладів вищої освіти у процесі професійної підготовки(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Мартиновський, Євгеній ВолодимировичКваліфікаційна робота присвячена психолого-педагогічним особливостям формування професійного вигорання у студентів. Зроблені висновки щодо проведеного емпіричного дослідження та визначено особливості професійного вигорання студентів. Практичне значення роботи полягає в тому, що отримані результати дають можливість попередження прояву професійного вигорання у студентів, що може поліпшити адаптаційні заходиДокумент Психологічні відмінності рівня прокрастинації у осіб з різним типом перфекціонізму(2020) Атаманенко, Олена ВалентинівнаДокумент Психологічні механізми генезису та корекції страхів дітей дошкільного віку(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Бондарь, Анастасія ВячеславівнаУ роботі аналізується проблема механізму генезису страхів дітей дошкільного віку .Під час написання роботи було визначено загальне поняття страху, сугестивні та контрсугестивні страхи, теоретико-методологічні підстави для дослідження тривоги у дітей та їх батьків, підібрано комплекс методик, про діагностовано та проаналізовано вплив навіюваних страхів та визначено шляхи профілактики страхів у дітей дошкільного віку