Магістри
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Магістри за Назва
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Критерії оцінки ефективності стратегічного управління приватним дошкільним закладом освіти(2020) Шевченко, Анна ОлександрівнаДокумент Марія Ігорівна(2020) Черненко, Марія ІгорівнаДокумент Механізми управління розвитком освіти у сфері фізичної культури і спорту в Польщі.(2020) Шевченко, Лілія ІгорівнаДокумент Механізми формування та розвитку позитивного іміджу закладу дошкільної освіти(2020) Арбузова, Анастасія АндріївнаДокумент Організаційно-педагогічні засади управління багатопрофільним позашкільним закладом освіти(2020) Олійник, Катерина ОлегівнаДокумент Організаційно-педагогічні умови управління якістю роботи сучасного ліцею при вищому закладі освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Шевчук, Тетяна ПавлівнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування організаційно-педагогічних шов для якісного управління роботою середніх освітніх навчальних закладів освіти на прикладі роботи ліцею при вищому навчальному закладі освіти . Перший розділ присвячено вивченню змісту ключових понять дослідження, зокрема, ..якість шкільної освіти”, „якість роботи навчального закладу”, „якість освітніх послуг”, ..якість навчально-виховного процесу”; наукових підходів в економічному та педагогічному менеджменті до визначення понять „команда” та „педагогічна команда”, „командне управління”, створення яких розглядалося в дослідженні як одна з ключових умов. У другому розділі було визначено критерії та показники оцінки ефективності управління якістю роботи навчальних закладів різного типу на різних рівнях управлінської діяльності, а результати дослідження засвідчили, що застосування моделі розробленої ліцеєм приведе до позитивних зрушень за різними показниками оцінки управління якістю роботи ЗНЗ, що дасть змогу перейти до підвищення якості навчального процесуДокумент Організаційно-педагогічні умови формування управлінської культури у системі методичної роботи педагогічних коледжів(2020) Дробот, Аліна ЮріївнаДокумент Психолого-педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Монах, Євгенія СергіївнаКваліфікаційна робота присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. Перший розділ присвячено теоретико-методологічному аналізу професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано сутність професійної компетентності фахівців як результат психолого-педагогічної проблеми; розкрито структуру професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти у контексті психологічних особливостей професійної діяльності. У другому розділі обґрунтовано процес організації емпіричного дослідження компетентності майбутніх керівників закладів освіти; охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; подано процедуру проведення констатувального етапу експерименту; розкрито сутність моделі формування професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти. У третьому розділі розкрито експериментальну перевірку сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освіти; обґрунтовано організацію та проведення формувального етапу експерименту; проаналізовано динаміку рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх керівників закладів освітиДокумент Підготовка майбутнього керівника до управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії(2020) Говрас, Ольга ВіталіївнаДокумент Теорія і методика управління навчально-методичною роботою вихователів дошкільної освіти(2020) Івченко, Регіна ВолодимирівнаДокумент Теорія і практика управління приватною вищої школою України в умовах європейської інтеграції(2020) Честнова, Катерина ОлексіївнаДокумент Управління професійною підготовкою майбутніх учителів до розвивального навчання молодших школярів в освітньому середовищі ЗВО(2020) Сапожникова, Діана СтаніславівнаДокумент Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки(2020) Охріменко, Римма ОлександрівнаДокумент Управління якістю освітніх послуг у закладі загальної середньої освіти(2020) Вініченко, Марія АндріївнаДокумент Формування готовності майбутніх керівників закладу освіти до адаптивного управління у процесі фахової підготовки(2020) Приходько, Наталія МиколаївнаДокумент Формування комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури(2020) Арцева, Єлизавета ЄвгеніївнаДокумент Формування професійної культури майбутнього керівника закладу освіти в умовах магістратури(2020) Глоба, Юлія ІгорівнаДокумент Формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом вищої освіти(Університет імені Альфреда Нобеля, 2021) Кудрявець, Тетяна ОлександрівнаУ роботі проведений теоретичний аналіз чинників та визначено організаційно- педагогічні умови формування системи мотивації педагогічних працівників у процесі управління закладом освіти. Розкрито сутність і зміст мотивації, визначено її структуру, побудовано моделі мотивації, описано характеристики, критерії, показники та рівні сформованості системи мотивації педагогічних працівників закладів вищої освіти. Визначено методи, форми і технології, обґрунтовано та експериментально перевірено програму формування мотивації педагогічних працівників. На підставі якісного, кількісного й статистичного аналізу підтверджено зв’язок між рівнем професіоналізму педагогічних працівників та ступенем їх задоволеності трудовим процесом. Надано рекомендації щодо формування мотивації викладачів