ПОТЕНЦИАЛ ОПТОВОЙ И РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ ПРИ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОДУКЦИИ ОРГАНИЧЕСКОГО ЗЕМЛЕДЕЛИЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013-08-27

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВІСНИК ЖДТУ

Анотація

У статті розглядаються стимул-реакції, які обумовлюють покупку органічних товарів і що впливають на споживчий попит. Розглянуто потенціал гуртової та роздрібної торгівлі при продажі органічноъ продукції. Проаналізована роль стійкого зв'язку з покупцем як інструменту реалізації економічної мети продавця. Виділені найбільш ефективні канали руху товару: спеціалізовані торговельні мережі, індивідуальні дистриб'ютори та Інтернет-продажі.

Опис

Ключові слова

органічні товари, просування, реалізація, оптова і роздрібна торгівля

Бібліографічний опис