ПОТЕНЦИАЛ ОПТОВОЙ И РОЗНИЧНОЙ ТОРГОВЛИ ПРИ РЕАЛИЗАЦИИ ПРОДУКЦИИ ОРГАНИЧЕСКОГО ЗЕМЛЕДЕЛИЯ
Вантажиться...
Дата
2013-08-27
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВІСНИК ЖДТУ
Анотація
У статті розглядаються стимул-реакції, які обумовлюють покупку органічних товарів і що впливають
на споживчий попит. Розглянуто потенціал гуртової та роздрібної торгівлі при продажі органічноъ
продукції. Проаналізована роль стійкого зв'язку з покупцем як інструменту реалізації економічної мети
продавця. Виділені найбільш ефективні канали руху товару: спеціалізовані торговельні мережі,
індивідуальні дистриб'ютори та Інтернет-продажі.
Опис
Ключові слова
органічні товари, просування, реалізація, оптова і роздрібна торгівля