Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1083
Назва: ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Автори: Черняк, Наталія Олександрівна
Ключові слова: особистісна спрямованість, професійна спрямованість, основні компоненти професійної спрямованості, мотиваційний компонент, емоційний компонент, рефлексивний ком- понент, когнітивний компонент, діяльнісний компонент.
Дата публікації: 2014
Видавництво: ВІСНИК ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ АЛЬФРЕДА НОБЕЛЯ
Серія/номер: Педагогіка і психологія. Педагогічні науки.;№ 2(8)
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз таких понять, як «особистісна спрямованість» та професійна спрямо- ваність», а також виявлено основні компоненти, що формують професійну спрямованість особистос- ті майбутнього фахівця.
Опис: У статті проведено аналіз таких понять, як «особистісна спрямованість» та професійна спрямо- ваність», а також виявлено основні компоненти, що формують професійну спрямованість особистос- ті майбутнього фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1083
ISSN: 2222-5501
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf209.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.