Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1129
Назва: Використання інтерактивних технологій в системі підготовки фахівців туристичного бізнесу до професійної взаємодії
Автори: Кожушко, Світлана Павлівна
Ключові слова: діалогово-комунікаційні компетентності, фахівці туристичного бізнесу, про- фесійна взаємодія, інтерактивні технології навчання.
dialogue-communicative competences, specialists of tourism business, professional interaction, interactive technologies of learning.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія.
Бібліографічний опис: Використання інтерактивних технологій в системі підготовки фахівців туристичного бізнесу до професійної взаємодії / С. П. Кожушко // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 2. - С. 209–214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_2_35
Серія/номер: 2 (12);
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню формування діалого (консенсусно)-комунікаційних компетентностей в системі підготовки фахівців туристичного бізнесу. Особлива увага приділяється питанню науково-методичного забезпечення системи підготовки майбутніх фахівців з туристичної діяльності до професійної взаємодії, а саме – використанню інтерактивних технологій навчання. Аналізуються результати впровадження таких інтерактивних навчальних занять: лекція-діалог (дискусії, диспути, бесіди), лекція-ситуація, лекція-конференція, лекція-консультація. The article is devoted to the investigation of the formation of dialogue- (consensus) communicative competences in the system of specialists in the sphere of tourism business. Special attention is paid to the question of research and methodological support of the system of preparation of future specialists in the sphere of tourism for their future professional interaction with particular attention paid to the use of interactive technology of learning. The results of the introduction of such interactive learning sessions as lecture-dialogue (discussion, dispute, and talk), lecture-situation, lecture-conference, lecture-consultation are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1129
ISSN: 2222-5501
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vduep_2016_2_35.pdf220.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.