Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1197
Назва: Experiential Learning of EFL for Professional Communication at Tertiary Educational Institutions
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Ключові слова: Experiential learning, content-based instruction, principles of integrated experiential and content-based ESP instruction
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): This article considers the experiential learning approach developed with the aim of teaching English for professional communication to students of Ukrainian tertiary educational institutions who major in different non-linguistic fields (Economics and Business, Technology, Psychology, etc.) but study English as a mandatory course at their univer- sities so they may use the language for furthering their professional development and career opportunities. The suggested experiential learning approach is based on such structuring of a university EFL/ESP course that students’ learning activities start to model their future professional activities and professional communication, these being conducted not in learners’ first language but in English.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1197
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
journal-of-research-in-innovative-teaching-volume-5.pdf2.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.