Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнопольський, Олег Борисович-
dc.contributor.authorЧерняк, Наталія Олександрівна-
dc.contributor.authorКожушко, Світлана Павлівна-
dc.date.accessioned2018-02-09T09:19:45Z-
dc.date.available2018-02-09T09:19:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1210-
dc.description.abstractРозглянуто англомовні курси («Основи психології та педагогіки» і «Мовна модель сучасної ді- лової комунікації»), що були розроблені як курси дисциплін гуманітарного циклу для студентів не- мовних спеціальностей (економістів) першого та другого років навчання. Ці курси використовуються здебільшого як вибіркові і призначені для студентів, які з початку навчання у ВНЗ володіють загаль- новживаною англійською мовою на передсередньому/середньому рівні (В1+/В2). Викладання поді- бних курсів розглядається як одна з форм англомовного занурення, що впроваджується не на про- сунутому, як зазвичай, а на ранньому етапі навчання у немовному виші. Аналізуються три можливі види організації подібних курсів: як повне або як помірне і часткове занурення.uk_UA
dc.subjectангломовні курси дисциплін гуманітарного циклу, немовний ВНЗ, перші роки навчання у немовному виші, англомовне занурення, повне занурення, помірне та часткове занурення.uk_UA
dc.titleВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ЯК ВИД АНГЛОМОВНОГО ЗАНУРЕННЯ НА МОЛОДШИХ КУРСАХ НЕМОВНИХ ВИШІВuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.pdf246.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.