ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ ДИСЦИПЛІН ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ ЯК ВИД АНГЛОМОВНОГО ЗАНУРЕННЯ НА МОЛОДШИХ КУРСАХ НЕМОВНИХ ВИШІВ
Файли
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто англомовні курси («Основи психології та педагогіки» і «Мовна модель сучасної ді- лової комунікації»), що були розроблені як курси дисциплін гуманітарного циклу для студентів не- мовних спеціальностей (економістів) першого та другого років навчання. Ці курси використовуються здебільшого як вибіркові і призначені для студентів, які з початку навчання у ВНЗ володіють загаль- новживаною англійською мовою на передсередньому/середньому рівні (В1+/В2). Викладання поді- бних курсів розглядається як одна з форм англомовного занурення, що впроваджується не на про- сунутому, як зазвичай, а на ранньому етапі навчання у немовному виші. Аналізуються три можливі види організації подібних курсів: як повне або як помірне і часткове занурення.
Опис
Ключові слова
англомовні курси дисциплін гуманітарного циклу, немовний ВНЗ, перші роки навчання у немовному виші, англомовне занурення, повне занурення, помірне та часткове занурення.