Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1223
Назва: THE CONSTRUCTIVIST PARADIGM OF DESIGNING AN ESP TEXTBOOK FOR STUDENTS MAJORING IN PEDAGOGY
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): A great number of modern ESP [8] textbooks have been developed for teaching professional communication in English to higher school students who major in various professional fields. However, hardly any of those textbooks are designed specifically for students majoring in Pedagogy. And no such textbooks can be found which were designed on the basis of the constructivist approach – one of the cutting edge and most efficient approaches in foreign language teaching [10]. For meeting the relevant need and eliminating the existing deficit, an innovative ESP textbook for pedagogical students called “Pedagogical Matters” is being prepared for print now. For the first time ever, it has been designed on the basis of the constructivist approach to teaching a foreign language to future pedagogues.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1223
ISSN: 2227-6920
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
j11408.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.