Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебідь, Ольга Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-03-07T07:41:14Z-
dc.date.available2018-03-07T07:41:14Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1288-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню сутності та змісту особистісного компонента готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління. Проаналізовано основні складові означеного компонента: стратегічне мислення, схильність до ризику, сміливість, ситуативна проникливість, підприємливість, здатність до рефлексії.uk_UA
dc.publisherМиколаїв : ГО «Інститут інноваційної освіти»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми педагогічної науки : Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 10-11 листопада 2017 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»;Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. У 2-х частинах;-
dc.subjectготовність до стратегічного управлінняuk_UA
dc.subjectкерівник загальноосвітнього навчального закладуuk_UA
dc.subjectстратегічне мисленняuk_UA
dc.subjectсхильність до ризикуuk_UA
dc.subjectсміливістьuk_UA
dc.subjectситуативна проникливістьuk_UA
dc.subjectпідприємливістьuk_UA
dc.subjectздатність до рефлексіїuk_UA
dc.titleОсобистісний компонент у структурі готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управлінняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лебідь_Стаття.doc74 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.