Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1460
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМединська, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2018-05-13T16:56:19Z-
dc.date.available2018-05-13T16:56:19Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2616-3853-
dc.identifier.urihttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1460-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання дослідження шляхів удосконалення мотивації персо- налу туристичних компаній України в контексті міжнародного досвіду та впливу культуро- логічних факторів. Проаналізовано змістову та процесуальну теорії мотивації персоналу з класифікацією основних внутрішніх та зовнішніх мотивів та методами впливу на них з боку туристичних компаній, а також визначено культурологічні фактори, які відіграють критичну роль у мотивації персоналу, на основі моделей, запропонованих Г. Хофстедом та Е. Холлом. The article deals with the study of the ways of improving staff motivation in Ukrainian travel companies in the context of international experience and the influence of cultural factors. The content and process theories of staff motivation along with the classification of the main intrinsic and extrinsic drives and methods of influencing them by the travel companies have been analyzed, as well as cultural factors which play a critical role in staff motivation have been defined on the basis of the models proposed by G. Hofstede and E. Hall.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУніверситет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНобелівський вісник;1 (10)-
dc.subjectмотивація персоналу, туристична компанія, внутрішні та зовнішні мотиви, емоційні потреби, методи мотивації персоналу, культурологічні фактори, контекстність культуриuk_UA
dc.subjectstaff motivation, tourist company, internal and external drives, emotional needs, methods of staff motivation, cultural factors, context of cultureuk_UA
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ТУРИСТИЧНИХ КОМПАНІЙ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ ПЕРСПЕКТИВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мединська_стаття 2017.pdf458.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.