Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1636
Назва: | ВСТУПНІ/КОРИГУВАЛЬНІ ФОНЕТИЧНІ КУРСИ У ВИШІВСЬКОМУ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ |
Автори: | Тарнопольський, Олег Борисович Черняк, Наталія Олександрівна Бредбієр, Пол Вільям |
Ключові слова: | концентричне та концентроване навчання вимови вступний/коригувальний фонетичний курс аналітико-імітативний підхід у навчанні іншомовної вимови |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка. і Психологія. Педагогічні науки. |
Серія/номер: | ;№ 1 (15) |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему формування навичок іншомовної вимови у студентів ВНЗ (як немовних, так і мовних), які вивчають практичний курс іноземної мови. Короткі вступні/коригувальні фонетич- ні курси аналізуються як головна організаційна форма для відпрацювання таких навичок на самому початку вивчення іноземної мови у вишах. Обговорюються методичні засади, на яких подібні курси будуються. Продемонстровано необхідність використання аналітико-імітативного підходу в навчан- ні студентів іншомовної вимови, а також опертя на здебільшого імітаційні вправи у відпрацюванні відповідних навичок. З іншого боку, як перспектива подальших розробок постулюється можливість застосовувати для цього умовно-комунікативні та комунікативні вправи для навчання вже в такому курсі іншомовного спілкування на елементарному рівні. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1636 |
ISSN: | 2522-4115 2522-9133 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33.pdf | 273.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.