Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1638
Назва: НАСКІЛЬКИ МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ Є ЗАЛЕЖНОЮ ВІД ЗАГАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ?
Автори: Тарнопольський, Олег Борисович
Кабанова, Марина Романівна
Бредбієр, Пол Вільям
Ключові слова: методика викладання іноземних мов як наука
загальна педагогіка
взаємовідносини методики і педагогіки
автономія/незалежність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка. і Психологія. Педагогічні науки.
Серія/номер: ;№ 2 (16)
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає проблему взаємовідносин методики викладання іноземних мов як науки і загальної педагогіки. Доводиться, що, хоча методика і є педагогічною наукою, вона є наукою автономною і навіть у багатьох аспектах незалежною від загальної педагогіки – у значно більшій мірі ніж будь-які інші предметні дидактики. Це дозволяє методиці викладання іноземних мов створювати практичні методики такого викладання, ігноруючи деякі загальнопедагогічні принципи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1638
ISSN: 2522-4115
2522-9133
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної лінгвістики та методики навчання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43.pdf295.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.